• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

Voorstellen Als nog even Voorstellen

Leden die dit recent bekeken hebben. (Totaal:0)

SuaneS

Forum Expert
Elite member
OB Collectief
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Kevin
Mijn forum naam is 1 van mijn achternamen .
Ik schiet eigenlijk al sinds ik een jaar of 10 ben ooit is een buksje van mijn vader gekregen op vakantie in Spanje. En eigenlijk na een jaar of 10 er niet meer mee bezig te zijn geweest . Ging ik vorig jaar naar Polen naar mijn schoonouders en om mij niet te vervelen kocht ik mijn 2e buks een CFX onder spanner. Vrij zuiver te noemen.
Uiteraard wou ik meer en had die vakantie aardig wat tijd om youtube af te struinen. En kwam ik uit bij de man Dubber. En werd ik verliefd op de techniek van de Impact en de uitwisselbare lopen en calibers alleen de looks van de impact bleh niet mijn ding.
Hoop geleerd van de series van dubber.
Dus toen thuis zijnde kocht ik een paar maanden later mijn eerste PCP een coyote die heb ik wel geteld een week gehad. En besloten het 1 keer goed te doen. Na 3 motoren en wat gereedschappen verkocht te hebben kon ik een FX Crown kopen die toen net eigenlijk in beeld kwam met het nieuwe STX systeem en de mooie rifle look wat ik veel mooier vond als de impact

Ik ben in juni op dit forum gekomen om wat info te verkrijgen en wat te kopen wat toen online stond. Nadat ik mijn FX Crown .25 had besteld. 21 juni na 100 keer te roepen DUURT LANG . Was ik het wachten zat en kocht ik een HW97k voor polen om wat mee te knooien en tunen. Om dit hele lange verhaal toch nog enig sinds kort te houden.
Is dan vorige week dan eindelijk mijn FX crown binnen gekomen :cool:4. Zoals sommige al voorbij zagen komen. Wat een geweldig ding en echt er mee schieten heb ik nog niet eens gedaan.

Hier wat fotos van me buksjes en pistooltje
20190602_191738.jpg20190811_170240.jpg20191011_090424.jpg

Ik was nooit zo van forums zeker niet de bekende auto forums waar maar ong 10% weet waar hij mee bezig is en alleen leest ipv doen.
Dit forum is echt top !!
Voelde me er gauw welkom en mensen met kennis zijn hier aanwezig waar je ook echt wat aan hebt.
Nou hopelijk een keer tot snel ergens dat we naast elkaar kunnen schieten en wat praten en doen op welke shoot dan ook.

Groeten

Ongelezen Berichten

Facebook Page