• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

Techniek Gamo coyote demper upgrade

SuaneS

Forum Elite 1
OB Collectief
Aangezien ik zelf aan het zoeken en aan het doen was en er weinig info te vinden was over de geweldig mooi NOT plastic gegoten dempers van de gamo coyote,phox,urban,gx40 en nog wel een paar.
Dacht ik misschien heeft iemand er toch wat aan dat ik het post. Ik had tenslotte ook de vragen hoe zit het dempertje vast etc. Dus ik ben gaan zagen :D4 .
Na de demper te hebben verwijderd heb ik een verloop gedraaid. En een weihrauch demper die ik nog had van de hw aangepast naar female 1/2unf .

Plaatjes zeggen meer...
20191218_205729.jpg20191219_162327.jpg20191219_162821.jpg20191219_162321.jpg20191219_171743.jpg20191220_145507.jpg

Pleeriezer

Schutter 2
Hallo,

Is dat laatste stukje demper wat om de loop zit er makkelijk af te halen , of heb je dit laten zitten en daar het buisje om heen gemaakt
Vierders strak werk

SuaneS

Forum Elite 1
OB Collectief
Hallo,

Is dat laatste stukje demper wat om de loop zit er makkelijk af te halen , of heb je dit laten zitten en daar het buisje om heen gemaakt
Vierders strak werk
Van de eerste foto bedoel je ? Alles is er af gehaald laaste stukje met een freesje moeten doen is gegoten. Zie 2e foto dat zat er onder. Tja wat is makkelijk gewoon go for it kan toch niet meer terug en dan OEM gamo ding is echt ruk. Dat rooie binnen stuk de pellets raakte dat rooie ding. Die kan je overigens ook eruit halen zonder het te slopen. Door 2 spanstiften eruit te tikken kan je de voorkant eraf halen en de binnen kant daarna...

SuaneS

Forum Elite 1
OB Collectief
Heb je dat verloopstuk zelf gedraaid
Zou je voor mij eventueel ook zo'n verloop kunnen maken

Gr

Pleeriezer
die heb ik idd zelf gedraaid enige is ik had een tekening gemaakt en zoals al hoort heb ik die niet meer :D4
gat van 12,3 diameter. diepte van 48mm buiten diameter 17 naar 15,5 die weet ik nog uit het hoofd . maar de gaatjes niet waar die rvs inbusjes in zitten. gelukkig is de buks van me pa en zal hij ongetwijfeld even kunnen meten. en ja ik zou er wel eentje voor je kunnen maken.

heb je ook een coyote of gx 40 ? ik ga ervanuit overal waar die demper opzit dat het het zelfde is .

Ongelezen Berichten

Facebook Page

Bovenaan