• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

Voorstellen Halll Allemaal!

Puddingbuks

Schutter 1
Beste iedereen,

Ik heet Luuk en ben 25 jaar, uit Wageningen. Ooit aangeklopt bij een boer of ik op zijn land mocht schieten, geen paniek! Enkel op kaartjes en blikjes en noem het maar op :D4. Mijn eigen schietbaan dus.

Tijdje gedaan met de Hatsan 1000X. Veel lol mee gehad. Zonder richtkijker... Ik wil het nu wat groter gaan aanpakken en zal direct hier mijn vraag stellen.

Ik kan niet kiezen tussen de volgende twee modellen. Ik wil een krachtige knikloop 5.5mm om lekker snipertje te spelen. Groepjes schieten e.d. Welke van de twee zouden jullie kiezen? De Gamo lijkt in alles beter. Heeft een scope en meer kracht... Maar ik vind de buks niet robuust/stoer overkomen. Bij de Hatsan wel! Pracht ding! Maar minder kracht én moet nog een kijker bij besteld worden. Ook las ik dat deze buks niet zuiver schoot... Wel handig voor een sniper...

Wie kan mij even overhalen. Zit al een paar avonden te dubben.

GAMO:

Alvast super bedankt!

Ongelezen Berichten

Facebook Page