• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

    Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

    Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

    Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

    Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.


Luchtgeweer PCP Hamerveer verstelling gereguleerde Air Arms (XS) modellen

Luchtbuks.com

WM16
Winkelier
Langzaam maar zeker worden er steeds meer dingen bekend van de XS modellen.... Je kunt ze nu dus vullen tot 250 bar en de regulator heeft een mooi apart compartiment gekregen voor het klep blok. Maar: Hoe kun je nu de hamerveer verstellen? Want dat kon bij een Air Arms nooit.... Ja tuurlijk: Je kon het huis altijd openen en wat lengte inkorten van de veer. Want: dat zoek je vaak na een installatie van een regulator. De mep op de klepsteel is anders te hard en je zit dus met een niet efficient luchtverbruik....

Vermoedelijk gaat Steve Scially het binnenkort toch wel uit de doeken doen.... Maar Ik dacht: laat ik hem maar eens voor zijn :)

Groeten
Joost
 

Bijlagen

Ongelezen Berichten

Facebook Page

Top