• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

Reviews Hatsan 125 Sniper Vortex .25

Leden die dit recent bekeken hebben. (Totaal:0)

Jerome

Losse Flodder
Afgelopen week heb ik op dit forum de Hatsan 125 Sniper Vortex 6.35mm gekocht.
Inclusief een half blikje kogels betaalde ik €250 incl. Verzenden.

Ik heb al een oude Slavia 17 in 4.5mm en een Diana 35 in 5.5mm. Een krachtige magnum buks stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.
En Toen ik deze voor een mooie prijs zag staan kon ik het niet laten.

Hij kwam compleet met een Nikko Sterling Mountmaster kijker 4-12x40mm en dampa mount.

Mijn eerste indruk was "jezus wat een zwaar kreng". Mijn Diana 35 is al niet licht met 3800gram maar deze weegt met draagriem 4800gram.��

Thuis kan ik maar tot een meter of 13 schieten, en met dit beest is dat niet genoeg. Hij schoot dwars door een 9mm osb plaat en diep in mijn poort.��

Het doosje kogels was de H&N Baracuda Hunter Extreme. Tijdens het inschieten van de kijker kreeg ik maar moeilijk mooie groepjes.
Dus een blik JSB EXACT DIABOLO gekocht en toen schoot ik op 13 meter een paar keergat in gat.

Vanmorgen even naar mijn werk gereden waar ik een grote loods tot mijn beschikking heb. Ik stelde een doel op van karton, en deed 10 stappen naar achter.
Schoot een paar keer staand en gehurkt en liep 5 stappen/meter naar achter en schoot weer staand en gehurkt.

Dit herhaalde ik tot een meter of 50. Staand zuiver schieten ging toen vrij lastig, gehurkt ging iets beter.
Op 25meter heb ik de kijker nog even zuiver geschoten opgelegd op een schraag.

Mijn indruk over de Hatsan, het is een beest en een echte sloper. Hij is zwaar, maar ik ben een grote kerel dus kan hem wel hebben. Hij schiet hard en met het juiste lood nog zuiver ook. De gasram doet zijn werk en de terugslag vind ik best meevallen. De trekker staat heel licht afgesteld wat even wennen is maar niet onprettig.

Ik denk dat je met stabiel opgelegd schieten nog vrij zuiver schiet tot een meter of 50. Maar daar is deze Hatsan niet voor gemaakt, deze is gemaakt om te slopen.
Het geluid beperkt zich tot de gasram klap en hij is vrij stil voor zijn kracht en kaliber. Verder doet de safety het niet, die voelt ook een beetje kwetsbaar.

Al met al ben ik zeer tevreden over mijn aankoop. En ben ik uitermate tevreden over de schietresultaten. Bedenk dat ik de schoten staand deed En gehurkt. (Los van een paar schoten opgelegd om de kijker te stellen).

Ik ga nog een hoop plezier van deze sloper hebben.

Bijlagen

Ongelezen Berichten

Facebook Page