• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

• LET OP!! Reageren op deze advertentie, mag alleen met "koop" intentie!

Regels voor plaatsen advertentie:
    1 - Vul je woonplaats aan, in je accountgegevens. [Verplicht]
    2 - Geef een verkoopprijs aan.
    3 - Géén openbare biedingen, doe dat in een pb.
    4 - Zorg dat je een duidelijke advertentietekst plaatst, met genoeg gegevens over het verkoopitem.
    [Tip] - Geef aan wanneer het verkoopitem is aangeschaft.
    [Tip] - Geef aan of je een aankoopbewijs kan overleggen.
    [Tip] - Plaats een recente foto van je verkoop item. (Anders geen voorpagina advertentie!)

Te Koop HW97 K blackline 4.5 met tunekit

Obthomas

Forum Expert 3
Forum Sponsor
OB Collectief
Bij deze verkoop ik mijn HW97k met V-mach tunekit (16joules) cal. 4.5

-De buks is aangekocht op 30/11/2018 bij VN wetteren (rekening is aanwezig)

-In goede staat maar de breech port was een tijd geleden verroest dus ik heb dit roest weg gehaald en het onderdeel geblauwd. Er is een klein plekje in de blauwing onder de kijker montage maar dit zie je dus niet als er een kijker opstaat. Voor de rest is die in perfecte staat.

De V-mach tune kit zorgt voor exact 16 joules en een rustig schot.

-De reden van verkoop is omdat ik gewoon niet graag meer met de buks schiet. Hij komt amper nog uit de kast doordat ik genoeg andere buksen heb.
Ik schiet er niet graag mee omdat hij gewoon zo zwaar weegt en ik vind de laadpoort kut. Ik heb liever een break barrel zoals mn HW30.
De enige reden dat ik hem zo lang gehouden heb is omdat het mijn eerste buks was, wou hem dus bijhouden omdat het als sentimentele waarde telde. Maar 't is zonde om hem hier gewoon in een kast te laten staan.

-originele doos+ handleiding zitten er ook nog steeds bij.

- De nieuwprijs van de buks was €400
De nieuwprijs van de tunekit was €120
De nieuwprijs van de kijker was €150

-De buks+ tunekit mogen weg voor €450
De kijker mag er eventueel bij maar hoeft niet. Die kost dan €130 want daar is echt helemaal niets aan en die hoeft ook niet weg.

-ophalen in Lochristi (naast gent)
Kan verzonden worden maar al die kosten zijn voor de koper.
IMG_20201001_232242149.jpg
IMG_20201001_232322337.jpg
IMG_20201001_232356707.jpg
IMG_20201001_232508656.jpg
IMG_20201001_232516538.jpg

Laatst bewerkt:

Obthomas

Forum Expert 3
Forum Sponsor
OB Collectief
Ik wil ook ruilen, ik zou graag eens een kral pcp proberen met walnoot kolf. Als die meer waard is kan ik bij betalen.

Ongelezen Berichten

Facebook Page

Bovenaan