• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

Evenement Interesse peiling Sheridan Only Fun Shoot

Leden die dit recent bekeken hebben. (Totaal:0)

Zou je naar een Sheridan Only Shoot komen?

• Totaal aantal stemmers
    19

S@ntos

Über Plinkert van huis uit
Organisator
Elite member
Beste forum leden,

Zoals bekend mag zijn , ben ik compleet verliefd op de pompbuksen -en pistolen van het merk Sheridan.
Ooit is er een idee geweest met een maat van me om eens een Sheridan Only Fun Shoot te doen maar wegens ruimte gebrek is die er nooit gekomen...het idee doofde maar bleef sluimerend aanwezig....some dreams never die..

Nu ik verhuisd ben is mijn tuin groot genoeg om een leuk funbaantje op te zetten en met wat mede liefhebbers een prettig middagje te vullen en als de armen lam gepompt zijn, te genieten van een home made BBQ waar mijn vriendin voor heeft toegezegd te zullen zorgen .
Als ik het land van mijn buurman mag gebruiken kan ik eventueel uitbreiden op het aantal te schieten meters maar ook misschien de deelnemers.
Er zijn heel weinig Fun Shoots meer na de dood van de LEGENDARISCHE Classic Shoot van @hjm maar daar wil ik verandering in brengen, samen iets opbouwen en weer opruimen met veel plezier ertussen.

Wat is het idee tot nu toe?
Sheridan only!
Een ouderwets plinkrek voor ouderwets plinkplezier, zie foto
kl 20190721_152531.jpg
Een grote bak voor sloop spul
Een open sight wedstrijdje 10 meter, 20 meter oid?
Veel praten over Sheridans
Veel schieten met Sheridans
Heel veel Sheridans op 1 foto krijgen
Aan het einde van de middag dus een bbq(kleine bijdrage maar mijn vriendin is een wonder in de keuken dus alles home made en geen Lidl pakket dus)
Input van buiten altijd welkom, dingen mogen stuk geschoten worden aar dienen wel weer opgeruimd te kunnen worden..
Ik kan ook als aandenken een T Shirt ontwerpen en op bestelling laten drukken of zo
Zou je van ver komen, kun je evt een tentje opzetten hiero en parkeer ruimte zat...
Voorlopig zit ik te denken aan iets van 8-10 man..

Dus...ik ben benieuwd!
NB. het is het idee maar wil er zeker dus wat mee gaan doen, of dat dit jaar nog wordt of 2020 kan ik nog niet zeggen maar bij genoeg enthousiasme ga ik er zeker 1 organiseren!

Laatst bewerkt:

Ongelezen Berichten

Facebook Page