• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

    Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

    Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

    Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

    Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

    [Disclaimer] Als je geen account (meer) hebt op dit forum, dan kunnen jouw berichten niet worden verwijderd, maar ook niet (meer) herleid worden naar jou persoonlijk.


Regels & Veiligheid Internetoplichting en hoe voorkom ik het

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 1684
  • Startdatum

Gebruikers die deze discussie onlangs hebben bekeken (Totaal:0)

V

Verwijderd lid 1684

Gast
Met enige regelmaat komt dit onderwerp terug. Als het je overkomt dan kun je daar niet alleen financieel last van hebben maar het blijft ook hangen in je hoofd en speelt mee in elke aankoop die je vervolgens op internet doet. Probeer het te voorkomen. Bijgaand de link naar de website van de (Nederlandse) politie met tips en nog meer links. Wellicht bestaat er in België ook zo'n webpagina. Voeg die aub toe.

Vul dit onderwerp gerust aan met meer goede tips!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: West
..dat is makkelijk gezegt, maar als je b.v. uit Engeland of de USA bestelt ga je er niet zo even heen.
 
We hebben het hier over sites als marktplaats en 2ehands.net.
Niet over bijv aliexpress of Ebay.
Dat word bij problemen( bijv niet ontvangen van goederen)netjes opgelost.
Ondanks dat marktplaats onderdeel is van Ebay,kunnen ze wel wat meer doen om koper te beschermen van oplichting.
 
..dat is makkelijk gezegt, maar als je b.v. uit Engeland of de USA bestelt ga je er niet zo even heen.
Mee eens .maar meestal gaat dat om een dealer in het product wat je zoekt .staat groots geregistreerd. Niet iemand die van uit huis de wegen weet hoe je iemand kunt bedonderen. Zorg hier in Nederland dat je telefonisch contact op kunt nemen met de persoon in kwestie. Soms wordt je door een supergaaf aanbod blind .en daar gaat het dan mis .dan maar iets meer betalen om er heen te rijden, bekijken en proberen en dan bij goed gevoel cash afhandelen.
 
..meestal kijk ik ook hoelang iemand lid van Marktplaats, E.bay of zo iets is....
..maar ja, niks is een garantie, hoewel ik op een keer na geen slechte ervaringen heb...
Behalve met de Post hier in Curacao, daar worden de meeste kleine pakjes gejat...!!!
 
Doodgewoon kijken naar de reviews, als er niet genoeg positieve reviews zijn, laten liggen. Voordat ik in de luchtbukswereld stapte had ik nog nooit iets uit het buitenland besteld, nu heb ik letterlijk al voor meer dan duizend euro's* besteld uit duitsland, spanje, Nederland, maar ook uit belgië van mensen die ik niet ken.

Allemaal deze aankopen zijn gebeurd op aanraden van andere personen (sommigen op dit forum) die zeggen dat ze daar zelf al besteld hebben en dat het goed is afgelopen.

Als een persoon een luchtbuks ofzo verkoopt en je vertrouwd de persoon niet, gewoon niet doen of langsgaan. Het motto "als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook" telt in 99% van de gevallen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mdm

Facebook Page

Terug
Bovenaan