• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

Bullpup/dog Onze duivenmepper over de Wildcat MKIII

Rob_1981

Forum Expert 2
Forum Sponsor
OB Collectief
Crown continuüm zou weken tot maanden kunnen duren.
3 a 4 weken werd er woensdag gezegd....
3 weken terug werd er 6 tot 8 weken gezegd..
Dus beetje hopen dat het klopt, dan is het op tijd voor kerst :giggle:4

hurbie

Vaste Schutter 1
OB Collectief
Als je het filmpje bekeken hebt dan heb je gezien dat de trekker een beetje onzuiver is omdat die niet direct op de actie zit. Maar met een staafje naar de actie gaat. Maar goed misschien valt het reuze mee, nog geen wildcat gehad.
daar hoef ik het filmpje niet voor te bekijken , ik heb er zelf 1 .....

Remy

Forum Elite 3
S.T.S.
Ik bestel dat spul bij Drummen, die het bij krale besteld. Is wat handiger als wat is, dan rij ik er even mee langs ipv dat ik de boel moet opsturen. Maar Krale zelf ook even gebeld. En daar werd mij dat verteld. Leverdatum onbekend. Hoop dat het eerder weken is. Wel erg benieuwd wat een 400mm loop in .30 gaat doen tov een 700mm loop.

Remy

Forum Elite 3
S.T.S.
ja dat is natuurlijk ook helemaal waar , zeker als iemand op internet dat zegt . dan is het vast kut ...
Je moet niet alles geloven wat er op internet gezegd wordt. Maar logisch beredenerend kan ik mij voorstellen dat als er een lange stang als overbrenging tussen trekker en actie zit dat niet ten goede komt van de trekker. Dat gezegd hebbende heb ik al vreselijke trekkers mee gemaakt rechtstreeks op de actie, dus wat zegt dat nu helemaal. Het zal misschien een beetje minder zijn als die van een Boss, maar wederom, geen idee ik heb geen wildcat.

Julez

Forum Elite 1
Forum Sponsor
OB Collectief
Ik bestel dat spul bij Drummen, die het bij krale besteld. Is wat handiger als wat is, dan rij ik er even mee langs ipv dat ik de boel moet opsturen. Maar Krale zelf ook even gebeld. En daar werd mij dat verteld. Leverdatum onbekend. Hoop dat het eerder weken is. Wel erg benieuwd wat een 400mm loop in .30 gaat doen tov een 700mm loop.
30a35ms minder?
De mijne doet met 380mm loop bijv 265ms(18.13grain) en wanneer 700mm erop staat met zelfde tune om-en-nabij 310a315ms .best een flink verschil.

Remy

Forum Elite 3
S.T.S.
Ai das een hoop, maar eigenlijk wel gedacht. Dan zal het met .30 nog wel meer zijn. Maar goed. Misschien valt er nog wat te compenseren met tuning.

West

Forumnar & Artemist
Forum Sponsor
OB Collectief
Even volhouden nog Thomas, de WhanHeng is nog maar 1200mijl van Göteborg verwijderd, daar lossen ze een paar containers voor de Zweden,,daarna varen ze door naar Antwerpen, je hebt je spullen dus waarschijnlijk nog eerder dan ik! ;)DSCF4968.JPG

geetee

Team Limburg
Team Limburg
Forum Sponsor
OB Collectief
IK zou ook maar het weer in de gaten houden met deze herfststormen, straks spoelt jouw vishengel op het strand van Ameland aan! ;) ;)

Ijslord

Forum Expert
Forum Sponsor
OB Collectief
Even een side kick, mag ik je meegeven nooit spijt te hebben van wat je doet?, anders zou je niet weten of je er spijt van zou hebben?, ha ha. Ik heb eens blauw blauw een boot gekocht, één van meerdere en beste vakantie's ooit, stacaravan in de Eifel na 1 weekend daar geweest te zijn, hatseflats, daar 7 jaar gestaan en mijn zoon de tijd van zijn leven bezorgt, altijd kanoen met die gozert, van Wallendorf naar Bettendorf 16 km, op de bonnefooi naar Oostenrijk (kom er nu nog?), weg met spijt!, ik geloof in impulsiviteit, doe wat je hart je ingeeft en welkom onzekerheid. Of het nu een object is, iets in je leven?, ik haat spijt. Spijt is voor diegene die niet durven. Doe wat je doet en doe het hard
Helemaal mee eens.en een goed stukje muziek.;)

Ongelezen Berichten

Facebook Page

Bovenaan