• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

Team Limburg Op naar Stein 29-09-2018

geetee

Team Limburg
Elite member
Een schitterende dag was het vandaag in het Zuid-Limburgse dus reden te meer om goed geluimd wat buksen in te pakken
en met ons vrolijk Team als eerste vandaag de spits af te bijten op de 100mtr baan in het Steinse!
Ach je kunt het een brei clubje proberen uit te leggen mja zoveel mensen zoveel wensen!
Snel de KKT uitgeladen, alles op de steekwagen en vlug naar de bunker in en opbouwen onze snuisterijen.
We waren weer compleet waarbij Gilbert die nog vorige week een bokswedstrijd verloren had en nu zijn gezicht weer aan de openbaarheid mocht der Wim die heen en weer geslingert word door de eindeloze blik over de zee en zijn hopelijk eindige problemen met zijn Baass.
Onze relekwieen werden CIMG6681.JPG geinstalleerd en het spel kon beginnen.
Ik had me er weer gemakkelijk vanaf gemaakt door wat drinkfles stopjes op duct tape te plakken en dat was voor herhaling vatbaar, is wat minder troep om op te ruimen!
CIMG6682.JPG
Ronald was er vandaag ook weer even bij en zijn onlosmakelijke blikken kerstboom, krijgt zelfs een Sinner niet gesloopt!:giggle:4:giggle:4
CIMG6684.JPG
Dat onderste blik is het echte fun om het handvat te verpulveren waardoor het met voldoende lawaai omlaag donderd.
De rest van de blikken is een kunst om ze er vanaf te krijgen.
Persoonlijk is mijn tactiek om het verticale omlaaghangende rondstaal bij het blik links of rechts te treffen en de kogel zijwaarts af te leiden waardoor het blik eraf gewipt word.
Blijft gewoon dolle pret dat luchtbuks schieten want 350-400 pellets .25 gaan er met het grootste gemak doorheen bij schrijver!
De lonestar wilde niet hetzelfde als ik, dat word dus weer even zoeken naar de problematiek!:):)
Uiteraard niet te vergeten onze Woodenshoot waarbij mijn Lonestar ook weer amok ging lopen.
Ach Cruyff heeft het ooit gezegd, "elk nadeel heb zijn voordeel" dus na de frustratie van een amok lopende Lonestar dacht ik de teller te kunnen belasten die het op ludieke wijze snel opgelost had.
290 Punten voor deze heer!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb ooit gehoord als teller en schutter die niet dezelfden mogen zijn het met elkaar eens zijn dan staat de stand!:unsure::unsure:
En als zo vaak worden problemen dan doorgeschoven!
Retteketet toetoet, de Woodenshoot die dan wel weer mee telt!:love::love:
CIMG6685.JPG CIMG6686.JPG CIMG6687.JPG CIMG6688.JPG CIMG6689.JPG CIMG6690.JPG
Na gedane arbeid nog even een gerstenat genieten om nog even met de schutters-kammeraden uit te kunnen razen en wederom te acclimatiseren om terug te kunnen keren in de wereld van Jan met de pet!
CIMG6691.JPG

Soortgelijke Topics

Ongelezen Berichten