• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

    Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

    Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

    Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

    Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

    [Disclaimer] Als je geen account (meer) hebt op dit forum, dan kunnen jouw berichten niet worden verwijderd, maar ook niet (meer) herleid worden naar jou persoonlijk.


Regels & Veiligheid Petitie Escreener

Gebruikers die deze discussie onlangs hebben bekeken (Totaal:0)

  • Leuk
Waarderingen: Ian
Ik had er ook al van gehoord ja...

Als jager zijnde als je problemen krijgt luchtbuksen bij een wapenhandelaar met erkenning neer zetten en zeker niet je jachtakte afgeven dat kan gewoon niet !
 
Mijn SV's, mailden mij dat de e-screening is stop gezet. Maar wat ik me wel af vraag.... Hoe kan je het nou zo verzieken bij die open deur vragen????
 
Mijn SV's, mailden mij dat de e-screening is stop gezet. Maar wat ik me wel af vraag.... Hoe kan je het nou zo verzieken bij die open deur vragen????
Waarschijnlijk zijn wij niet allemaal zo slim als dat jij denkt te zijn.
 
Waarschijnlijk zijn wij niet allemaal zo slim als dat jij denkt te zijn.
Of te eerlijk ?
Maar ik denk ook nuchter na denken en dan invullen ook al moet je dsn soms wat verschuivingen of omwegen in je antwoorden zetten...
 
Vragen in een psychologische test zijn heel slim opgezet, ook zitten er vaak verstopte herhalingen in een test, om te kijken, of je antwoorden wel consequent zijn. En veel vragen testen iets heel anders, dan je uit de vraagstelling denkt af te kunnen lijden.
Zelfs bij goed nadenken kan het dus zijn, dat je antwoord verkeerd is. En als je lang wacht bij het invullen van een vraag, die je eigenlijk blindelings meteen zou moeten beantwoorden, staat er al een rode vlag bij die vraag. Met een computer de reactietijd meten is simpel.
 
Vragen in een psychologische test zijn heel slim opgezet, ook zitten er vaak verstopte herhalingen in een test, om te kijken, of je antwoorden wel consequent zijn. En veel vragen testen iets heel anders, dan je uit de vraagstelling denkt af te kunnen lijden.
Zelfs bij goed nadenken kan het dus zijn, dat je antwoord verkeerd is. En als je lang wacht bij het invullen van een vraag, die je eigenlijk blindelings meteen zou moeten beantwoorden, staat er al een rode vlag bij die vraag. Met een computer de reactietijd meten is simpel.
Dan zou het dus een bruikbaar middel kunnen zijn om de gekkies er tussen uit te halen.
 
Getekend. Geen enkele reden om deze digitale onzin te handhaven. Als er niet zoveel onzinnig bezuinigd en gereorganiseerd was bij de Politie, had een vuurwapenbezitter, net als vroeger, 'gewoon' een gesprek gehad met een ter zake deskundige politieman.
En was er meer en betere controle geweest op wapenbezit, gebruik en opslag.
De overheid heeft hierin schromelijk gefaald, heeft chronisch last van de "Risico - regel - reflex*" en doet aan paniekvoetbal.

*Risico - regel - reflex = "O jé, er is een risico. Er is iets gebeurd! Dat mag NOOIT meer gebeuren, dus we maken er een wet voor!"
In plaats van de handhaving op orde te krijgen...
 
Dan zou het dus een bruikbaar middel kunnen zijn om de gekkies er tussen uit te halen.

Of een geniepig instrument, dat je zo programmeert, dat je een flink aantal sportschutters hun verlof afhandig maakt. Dat is altijd mogelijk met dit soort niet te controleren tests, door deze zo samen te stellen, dat veel mensen de mist in gaan.
 
25 procent van de limburgse jagers moeten hun luchtbuksen afgeven.
https://www.1limburg.nl/cda-stop-met-absurde-inname-van-luchtbuksen-jagers?context=section-1
 
Whow, het zijn echt pittige ertoe doende vragen....

Hij verwijst ook naar een aantal van de gestelde vragen. Zoals “wast u uw handen voor het eten”, “vindt u parachutespringen leuk” en “gooit u wel eens een papiertje op de grond”

Je vindt parachutespringen leuk, inleveren die akte!
 

Facebook Page

Terug
Bovenaan