• Welkom op dit gezellige luchtbuksforum voor Nederland en België.

Dit onafhankelijke forum is opgezet door liefhebbers in het schieten met luchtdruk. Ons forum biedt een veilig platform voor zowel de serieuze wedstrijdschutter als de hobbymatige individuele tuinschutter en alles wat daar tussen zit . Mede om die reden houden wij het forum laagdrempelig en hebben we gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Ook als nieuwkomer in de luchtdruksport is het zeker het overwegen waard om lid te worden van dit forum.
    Binnen het forum is veel kennis en ervaring waar u als lid gebruik van kunt maken. U kunt het forum gebruiken als kennisbank, vraagbaak en/of gewoon als een informele sociale ontmoetingsplaats van mensen met een gezamenlijke hobby, het luchtbuks schieten en alles wat daarmee samenhangt.

Natuurlijk is het ook belangrijk om zelf een actieve rol op het forum te spelen. U haalt dan het meeste uit het forum en u zult ontdekken hoe leuk het is om uw kennis, ervaringen, foto’s, wetenswaardigheden, leuke gebeurtenissen te delen en “last but not least” nieuwe contacten op te doen.
    Zoals eerder aangegeven. Ervaring of nieuwkomer, het maakt niet uit! De leden van het forum maken het forum zoals het is: een dynamische omgeving die zich constant ontwikkelt en vernieuwt en een extra plezierige dimensie/toevoeging aan uw hobby kan bieden.

Schroom niet, doe mee en maak een account aan en u zult ontdekken met hoeveel passie vele van uw mede-hobbyisten omgaan met de hobby en/of sport en welke mogelijkheden het forum u verder kan bieden.

Algemeen Foto's Plaats Jouw Laatste Aankoop (buks Gerelateerd)

geetee

Team Limburg
Team Limburg
Forum Sponsor
OB Collectief
Ook vandaag gehaald en ff flink aan uit testen geweest zijn de topshot diabolo goedkope pellets afkomstig van waar h&n ook word gemaakt zijn echt nauwkeurig en zien d'r ook heel netjes uit mooie afgewerkte pellet 5euro per 500 en 11 doosje gratis Bekijk bijlage 31515
Als jouw verhaal klopt dan worden ze bij Heanel en Nattermann gemaakt! :giggle:4

Remco

Schutter 2
Forum Sponsor
Zou heel goed kunnen dat daar h&n voor staat ze staan beschreven als een Duitse fabrikant in ieder geval vind ik ze persoonlijk echt nauwkeurig en netjes voor deze prijs.
Heb al meerdere low budget pellets gebruikt en was echt aangenaam verast toen ik deze voor eerst in handen kreeg

Remco

Schutter 2
Forum Sponsor
Heb je een link?

Remco

Schutter 2
Forum Sponsor
Kameren de platkopjes een beetje goed vanuit het magazijntje?
Inmiddels magazijntje besteld. Net zoals. Wat co2 capsules met smering.
Zodra het magazijn er is zal ik ook even een update plaatsen over hoe deze platkopjes uit de magazijn komen.
Verder nu nog even op zoek naar een schopje waar voor leuk prijsje schietpijpjes en of sterren te verkrijgen zijn

West

Forumnar & Artemist
Forum Sponsor
OB Collectief
Lp sports in Leiden grossiert in sterretjes en pijpjes (houd er wel rekening mee dat je ze over 100 jaar nog terug vindt in je tuin! suikerklontjes zijn ook leuk (en goedkoop!) om op te schieten, en die verdwijnen na een buitje regen! ;)

Bijlagen

• DSCF4902.JPG
    DSCF4902.JPG
    361.8 KB · Weergaven: 17

Remco

Schutter 2
Forum Sponsor
Lp sports in Leiden grossiert in sterretjes en pijpjes (houd er wel rekening mee dat je ze over 100 jaar nog terug vindt in je tuin! suikerklontjes zijn ook leuk (en goedkoop!) om op te schieten, en die verdwijnen na een buitje regen! ;)
Ik schiet onderdak inplaats van open in de tuin dus ben bang dat vrouw des huizes niet zo gecharmeerd is van rondvliegende suiker klontjes

Rob_1981

Forum Expert 1
Forum Sponsor
OB Collectief
Krijtjes, oude beeldjes, enz enz.
Maar misschien is het ook een optie om iets met wegklappende doeltjes te maken. Scheelt troep in huis. Ik weet uit ervaring dat ook de stukjes van die pijpjes erg slecht op te stofzuigen zijn en erg pijnlijk zijn in je voetzolen..

Bert W

Drenthenier in spe
Forum Sponsor
Vanavond weer een klus projectje opgehaald, een Diana 35 in 5,5 mm. Staat matig, maar wel kompleet.

IMG-5442.JPGIMG-5443.JPG

Inmiddels ligt hij in onderdelen en is de kolf al kaalgeschuurd. Morgen olie uit de opslag halen en de kolf weer van een fraai kleurtje voorzien. Blauwsel halen en een nieuwe bus wapenolie. Nieuwe veer er in en gaan met de buks. Binnenzijde is roestvrij en de seal nog steeds goed.

Dezelfde verkoper had ook nog een Chinees luchtdruk pistooltje liggen, die mocht ook voor heel weinig mee, dus heb weer wat te klussen. Het pistooltje is een Westlake 4,5 mm

IMG-5444.JPGIMG-5446.JPG

Jan Buks

♥♥♥ ♥♥♥♥
Administratie
Forum Sponsor
OB Collectief
Its in,,.
2.0 komt met auto indexing magazijn, dat vind ik super jammer want nu heb je weer iets wat tegen je pellet/slug aandrukt. gelukkig heb ik nog oude magazijnen. Waarom ze van het oude systeem afstappen begrijp ik niet, hoeven ze straks geen indexing meer op de buks in te bouwen. Scheelt weer kosten, des te meer naar de aandeelhouders. Want de Delta Wolf heeft die indexing pin niet eens meer. En dat is de duurste productie buks die je kan kopen volgens mij.

IMG_4509.JPG

Ongelezen Berichten

Facebook Page

Bovenaan